BE NICE IF YOU WAS HERE !! thanks ...
budak comel

teman..sahabat..kawan..

sahabat sejati sentiasa dihati ..
actually aku dah pena post benda nie kat Fb ..
tapi .. kali nie .. aku nak kongsi kat blog plak ..


sahabat ..
teman ..
kawan ..
best friend forever (BFF) ..
besties ..
sahabat susah dan senang ..
kawan sejati ..
sentiasa bersama selamanya..
tetap dalam ingatan ..

 ada lagi??

pandai-pandai la fikir ..
dalam semua ucapan tue ..
mesti ada teselit (bila bergaduh @ berselisih faham) ... 


kawan makan kawan ..

aku benci dia ..
dia tikam aq dari belakang .
eww .. bukan sahabat sejati dia tue..
dia tue bukan bagus ..
ahh .. paling-paling dia buruk-burukkan aq di belakang ..
shitt!! perampas tu org!


fikir-fikirkanlah .
sudah sejati ka kamu menjadi seorang sahabat ..
atau kamu nie just sahabat yang ~ "hye hye bye bye "~
pernahkah kamu berkorban untuk sahabat kamu ??
realitinya .. time senang ..



koe la bespren q ..
aish .. aq syg koe ..
i luv eu darlings ..
koe rsa..sesuai ka dia ma aq??
heyy .. jom shopping sama ..
tak da duit .. sini aku bagi pinjam ..

pokoknya semua dikongsi bersama ..
pa yang selalu jadi ..
gara-gara hal yang kecil jak pun kamu akan bermusuh selamanya ..
sebaik-baiknya elakkan lah begitu ..


janganlah jelous akan kelebihan sahabat kamu ..
kerana setiap orang mempunyai kelebihan masing-masing ..

last word ~
to temans ..saya sayangkan kamu ..
seandainya ada salah dan silap yang ku lakukan sepanjang perkenalan kita ..
MAAFKAN AQ :)





No comments: