BE NICE IF YOU WAS HERE !! thanks ...
budak comel

GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar

wee ..  kak syafrina tag aqu stu contest .. hikhihi ..
*nak join klik banner*

Tarikh Mula : 15.3.11 (12.01am) & Tarikh Tamat : 15.4.11 (11.59pm)
tercepat post.Sesiapa yg hantar penyertaan  selepas 10.00pm pada 14.3.11 pun di terima penyertaannya..

Syarat- Syaratnya


1. Wajib follow blog ini Contest Sana Sini serta blog utamaku di shaizhar
2. Entry bertajuk -) GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar
3. Letak banner di side bar dan atas entry *wajib berserta link terus ke entry ini
4. Tinggalkan penyertaan id follower dan url untuk entry GA Tersebut di ruangan komen dan bagi tahu Jumlah Novel My Shaizhar (lihat dibawah)
5. Sila ajak kawan - kawan yang lain untuk turut serta.Tag lah lebih dari 1 orang
6.Mesti bagitahu

Tekaan aku untuk jumlah novel nie ..
hemo hemo .. hehehe .. 118 buah novel .. :)

aku minat sesangat baca novel .. if ada duit , aku akan beli .. if tak da ..
sbr jea laa . hahah .. oleh kerana masih bersekolah ..
aku jrang la beli novel sebab tak da masa nak baca ..
if cuti pun , penuh di isi dengan buat homework dari cikgu ..
sekarang , novel yang aku kumpul baru ada 17 .. tak bnyak macam tuan
punya contest nie .. hikhihi .. first novel aku baca ..
tajuknya "tak semanis impian karya syarifah abu saleem"
aku baca novel nie time umur 9 tahun ..
mumy aku marah sebab cerita nie jiwang ..
dia kata belum smpai masa nak baca novel jiwang2 ..
but , aku dpt gak bg habis baca novel nie selama 1 minggu ..
hehehe ..  novelis yg paling aku suka kat alaf 21 nie . 
puan anis ayuni punya novel laa .. cerita2 dia best .. :)
akhir kata ,, hope aku menang contest nie .. HAHA .. :'D
*kidding ek*

aku nak tag kat ..



3 comments:

my shaizhar blog contest said...

penyertaan ditrima.

terima kasih

good luck!

mimiey :] said...

hee .. thanks uncle

Lulu caldina said...

semoga berjaya...yeah