BE NICE IF YOU WAS HERE !! thanks ...
budak comel

Hello semester dua ft view of sarawak..

Taraa.. first time aku update blog ni letak gambar dahulu before cerita-ceritu yang banyak merepek.. hahaha.. Alhamdulillah manage juga naik semester dua ijazah dengan result semester lalu jeng jeng jeng.. hahahaha.. Alhamdullillah tiada repeat.. tu pun kira Alhamdulillah sebab aku tak suka gilaa dengan subject CSC tu.. hahahhaa

motif gambar diatas??? hahaha.. Actually sekarang tengah cuti midterm.. tak balik cuti?? TAK.. nak balik Sabah tapi Puan Mamy tak da kat Tawau.. so, daripada aku sendiri kat rumah baik ku stay jak kat rumah sewa di sini.. hehehe.. memandangkan ramai Sabahan yang tak balik disebabkan tiket mahal..lagi-lagi untuk orang yg memerlukan dua kali flight baru sampai Tawau macam aku.. semuanya tak balik.. bukan semua laa.. ada juga yang balik cuma kuantitinya boleh dihitung pakai jari..

So.. what we do.. Cliff and me first rancang mau pegi Damai beach.. BBQ sana.. tapi memandangkan time tu hari ahad.. diaorang pegi church.. cancel Damai.. buat BBQ jak laa kat rumah.. semua p'sediaan last minute.. ahhahahaha.. thanks cliff sebab macam lebih jak budget kann.. kira mcm dia sponsor lebih sikit rasanya.. bwekk.. hahhahahaha.. 

gambar di atas tu actually semua satu batch aku time Diploma di Sabah.. rasa macam terulang balik memori-memori dulu kala time diploma.. aisehh.. bezanya cliff,akmal,fikri and fiza baru masuk ijazah.. kamiorang beza satu semester jak.. tapi tiada juga ba yang membezakan.. sekali jadi kawan.. tetap akan jadi kawan kannn.. in sha Allah :)

haaaa.. yang ni time nuai bawa aku jalan kat Orchid park.. seriously cantik gilaa.. untuk sesiapa yang suka bunga ngan nature laa.. hehehe.. banyak sangat jenis orchid di sana.. rasa macam 'berapa lama laa dorang ambil masa buat tempat ni sampai jadi macam ni' hehehehe.. lepastu yang buat aku t'kejut.. masuk dia FREE OF CHARGE..ya laa.. tempat dah cantik lepas tu free pulakk.. sama macam muzium putih tu.. hahahhaa..

aku teringin nak masuk astana James Brooke tu tapi time kami pegi, tutup la pulakkkk.. hampa juga laa sikit.. hehe.. tak paa.. lama lagi baru habis study kat sini.. hehehe .. ambil peluang jelajah selagi boleh.. lain lah kalau ada jodoh dengan orang sini kann.. ehhhhh... hahahahahahhaa


salah satu contoh orchid yang ada kat sanaa.. cantik gila yang colour pink tu.. maklum lah.. peminat tegar warna pink.. nampak pink jaa mulaa laa mata b'kaca-kaca.. kawan pakai payung warna pink pun aku boleh stop kejap tengok payung dia.. hahahaha

this one taman dekat sebelah muzium putih.. nama dia sebenarnya bukan muzium putih.. sebenarnya aku tak tau nama dia.. hahahahahhahaha.. taman ni pun cantik.. mall ngan taman-taman macam ni.. aku pilih taman.. hehehe.. taman ngan pulau.. aku pilih pulau,, pulau ngan kau.. aku pilih kau.. ehhhhh!! hahahahahhahahahahaa

BTW semua gambar di atas aku ambil pakai SJCAM 5000 wifi.. bukan Gopro k BUKAN GOPRO.. hahahhahahaa.. tak mampu mau beli gopro sebab mahal sangatttt... cerita fasal camera.. before purchase.. tengok dulu semua specification dia.. bandingkan itu dan ini dengan sport camera yang lain.. untuk kepuasan hati nampak result gambar dia,, hahaha..

Seriously.. tempat ni pun cantik.. malangnya aku lupa jugak nama dia.. letaknya atas bukit.. nampak juga laa satu bandar.. hahahaha.. perlu sabar jak daki balik tangga untuk sampai tempat parking.. tempat santai yang kira sesuai lahh untuk someone yang gilakan view cantik.. hehehehe.. 

banyak lagi sebenarnya cuma gambar belum transfer ke laptop.. hahaha.. inshaAllah next post kalau aku segigih ni nak menaip.. taip assignment punya malasss.. sekali taip blog rajin pulakk.. hahhahahaha.. next destination.. ku teringin juga pergi area Miri..Mukah.. hiking gunung ganang yang ada kat sini.. inshaAllah next Bako National Park.. masuk dalam wishlist semua tu.. hahahhaha.. tapi untuk part hiking hold dulu laa atas factor semput.. hahahhaa.. sedangkan naik Bohey Dulang pun aku nak t'muntah sampai puncak.. hahahahhahahaa..

inshaAllah.. dimana ada kemahuan.. disitu ada jalan.. ehhh.. betul kaa?? yatohannn.. kemana perginya bakat sastera aku yang terrer la sangat tu dulu.. hahahhahaha..

inshaAllah next post aku upload gambar-gambar view cantik..
sekian untuk post merepek kali ni.. wahai mimi.. sila sambung buat assignment awak yang nak kena submit tu.. hahahahaha.. sudah-sudah la ingat encik someone.. EHHH.. hahahahaha.. tak da laa.. gurau jak ok.. ahahhahahahaa

No comments: