BE NICE IF YOU WAS HERE !! thanks ...
budak comel

semester 05 ^^

hey yooo.. diri ini akan menghabiskan zaman Diploma pada semester hadapan .. inshaAllah.. mau grade dah oiii.. ngeee.. semoga dipermudahkan segala urusan hamba..

semester 05 dah.. tak sedar.. BTW before that.. maaf sebab lama tak update belog.. bukan sebab aku malas.. sebab aku busy.. ni pun 3 hari sudah tak makan nasi.. :( *maka-maka gara-gara cafe nda buka.. haha..

I've spent 05 semester which means 2 years and 6 month with le course mate and le besties.. I've create 100+ memories with em'.. Im gonna miss em' soon.. bukan sebab tak jumpa lagi.. jumpa jugaaa.. tapi tak sekerap sem ini dan sem lalu-lalu..sebab sem depan inshaAllah semua pegi praktikal di tempat pilihan masing-masing.. jumpa pun naaaanti time pegi presentation L.I hujung sem depan... tapi tapi tapiiiii, itu pun tak semua t'jumpa.. sebabbbb tarikh presentation kami lain-lain.. 

eihh.. aku sedih bhaa.. kunun.. bhahahaha... here i spent you some pictures.. hehe.. about me and em'.. ohhh... aku sayang semuanya.. tak semua juga la... sebab ada certain person yang even 5 sem sudah sama-sama.. masih lagi awkward moment with ya.. 

me and my moon.. time ni mau pegi road to MAHA di tuaran.. dari sem 2 ni b'roommate ngan dia.. bukan ku pinta tapi memang begitu laa.. selesa sudah kan sama dia.. hehehehe..

ni time di KG Tudan Baru..time ni kami pegi akademic visit di keningau 5 hari 4 malam.. actually, ni kampung sir kami.. tuuu na sir kami yg pakai spec mata tu.. handsome kan? haha.. 

ni gambar paling mahal sebab ada Datuk rektor lawat booth kami time exhibition entrepreneurship.. bukan exhibition bha tu.. dia tu macam pertandingan business plan antara students di UiTM.. hehe.. kami pun tak mau bha juga join benda ni tapi apakan daya.. sudah kehendak course kami.. hehehe.. banyak kerja ..ngee.. tapi alhamdulillah.. carried mark tinggi wooo!! bahagia jawap paper ENT.. :3



Time ni time malam perdana .. tema fixed "Welcome part 1.. Shuh shuh part 5" .. kesian kami.. di halau.. hahahha... sedih .. tapi itu la lumrah tiap sem.. di shuh shuh kan part yang mau pegi praktikal..

ini tiada-tiada ni.. time mau pegi outing jaa.. hahaha

okey.. continue.. this is my group member for the exhibition yang aku cerita tadi tu.. General Manager di Aqila. tu yang montel bam bam tu.. paling annoying laa mulutnya tu tapi tak tau laa kenapa aku senang gila b'kawan ngan dia.. Administration Manager.. aku laa.. hee.. Operation Manager tu na yang tunjuk poster tu paling belakang.. hehe.. Financial manager si sully tu yang pegang monopod.. and lastly marketing manager.. tu na yang tudung hitam.. c moon.. hee

haa.. ini time event sambutan hari raya and kaamatan.. feeling beauty la kononnnnn.. hahaha

ini tiada dalam silibus ni.. hahahahhaa.. but time aku sem 05 ni baru aku t'jumpa ni orang.. Silhia nama dia.. haha.. glad to meet u babe.. lama aku b'kawan ngan dia dari laman sosial.. ini kira date pertama kami.. hehhehe..

yang ini time academic visit di Fat Choi Tenom.. tengok cara pemprosesan coffee... hehe.. syiokkk gilaa.. aku rasa dalam banyak-banyak academic visit yang ini paling DAEBAKKKK!!! heee

errrr.... ermmm.. hee

nahh.. cantik kann,, ini adik angkat ku time di KG TUDAN BARU... thanks for welcoming us.. hehe..
another moment to be remembered..

lastly,, ni la family angkat ku time di sana.. tu mumy and adik tira..

im gonna miss this moment.. sad to be apart but what to do.. masing-masing will continue our life.. semoga ukhuwah yang terbina akan kekal terbina :)


No comments: